Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Nostalgias


Quiero emborrachar mi corazon          Θέλω να μεθύσω την καρδιά μου
para olvidar un loco amor                    για να ξεχάσω μια τρελή αγάπη
que mas que amor es un sufrir...         που με κάνει να υποφέρω
Y aqui vengo para eso                         Και γι’ αυτό έρχομαι εδώ
a borrar antiguos besos                       για να σβήσω τα φιλιά της
en los besos de otras bocas                με  φιλιά από άλλα χείλη
Si su amor fue flor de un dia               Αν η αγάπη της ήταν εφήμερη
por que causa es siempre mia            για ποιο λόγο μ’ ακολουθεί συνεχώς 
esta cruel preocupacion                      αυτή η σκληρή αγωνία
Quiero, por los dos, mi copa alzar       Θέλω, και για τους δυο μας, να αδειάσω το ποτήρι μου
para olvidar mi obstinacion                  για να ξεχάσω την εμμονή μου
y mas la vuelvo a recordar                   κι όμως τη θυμάμαι ξανά


Nostalgias, de escuchar su risa loca   Νοσταλγώ, να ξανακούσω το τρελό της γέλιο 
y sentir junto a mi boca                       και να νιώσω πάνω στα χείλη μου
como un fuego su respiracion...          σα φωτιά την ανάσα της...
Angustias, de sentirme abandonado   Αγωνιώ, γιατί νιώθω εγκαταλειμμένος
y sentir que otro a su lado                   και νιώθω πως σύντομα κάποιος στο πλευρό της
pronto, pronto le hablara de amor...    θα της μιλά για αγάπη...
Hermano, yo no quiero rebajarme      Αδελφέ μου, δεν θέλω να ταπεινωθώ
ni pedirle ni rogarle                              ούτε να την παρακαλέσω, ούτε να κλάψω
ni decirle que no puedo mas vivir        ούτε να της πω ότι δεν μπορώ να ζήσω άλλο
Desde mi triste soledad                       Μες στη θλιμμένη μου μοναξιά
vere caer las rosas muertas                θα δω να πέφτουν τα μαραμένα ρόδα
de mi juventud                                     της νιότης μου

 
Gime, bandoneon, tu tango gris           Κλάψε, μπαντονεόν, μ’αυτό το γκρίζο τάνγκο
quizas a ti te hiera igual                        ίσως κι εσύ να πονάς
algun amor sentimental...                     για κάποια αγάπη χαμένη...
Llora mi alma de fantoche                    Κλάψε, χαζούλα μου καρδιά
sola y triste en esta noche                    μόνη και λυπημένη τούτη τη σκοτεινή
noche negra y sin estrellas                   κι άναστρη νύχτα
Si las copas traen consuelo                 Αν το πιοτό φέρνει παρηγοριά
aqui estoy con mi desvelo                    εδώ είμαι και ξαγρυπνώ
para ahogarlo de una vez                     για να τη σβήσω εντελώς
Quiero emborrachar al corazon            Θέλω να μεθύσω την καρδιά μου
para despues poder brindar                  για να μπορέσω να πιω στην υγειά
por los fracasos del amor                      της χαμένης μου αγάπης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου